När man ändå är sjuk, varför inte slänga på en sjukdom till?

Var på vårdcentralen i morse för att kolla upp mina mystiska blåsor runt näsan.
Det visade sig vara svinkoppor (I know, disgusting) och då kollade de lite i halsen och gjorde prover.
Då hade jag tydligen streptokocker också, som teglet på taket.
Great!
Så Rebecka var snäll och följde med mig till willys förut för att köpa lite sjuklingsmat, såsom godis och pommes pinnes!
Har liksom inte känt mig sjuk så streptokockern var en chock, dock har jag varit väldigt svullen i körtlarna inatt.. Okej, kanske lite för mycket information hahaha!

Jaja, nu ska jag käka lite godis och kolla på film. Vet inte riktigt vilken men något finns det väl alltid som man kan tänka sig att se :)

Hej och hå!
MIss u honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0