Mamma, du är bra go du! Jag skrattar varje gång jag ser att du har kommenterat min blogg!

Detta är några av mammas kommentarer på min blogg de senaste månaderna!




Anonym om "Keep on swinging darling":
Erbjudandet kvarstår,
flöjten gömmer oanad glädje o utmaningar, det du stumpan!
Jag har varit hemma ikväll o bara plinkat gitarr, löst korsord och pratat i telefon; jätteskönt! Livsandarna börjar återvända så smått, i morrn tror jág att Thomas o jag drar ut i skogen på sena em o letar kantareller :-) mums!
Thomas har fått jättefint i sin lägenhet snabbt, nu trivs han att vara hemma o har haft gäster flera ggr redan; kul! Nu ska jag prova Skype en sväng men jag tror att du jobbar, om jag fattade Matilda rätt...
Hon ska t Barcelona på sö, det blir ju läckert, det är ett roligt ställe med strand mitt i stan o ändå en fin stad o mycket att göra.
Puss för nu, in älskling! Det är tomt efter dig, jag längtar efter dig men hoppas att du har det bra o gör bra saker för dig själv; det gör mig glad oxå!
Allt gott t Dig å Maja!
Din Mamsa



Mamsen om Köttfärslåda Hejhoåpppp!:
Haj freda!
Äntligen får jag sitta o gosa i min soffa med lite kräftor o te, japp, det är den nya kombinationen!
Bra att ni lagar mat, tjejer, det är faktiskt så att man mår bra av bra mat, simpel as that!
Har varit ute o stavpromenerat med min granne och gamla jobbarkompis, phua phua!
Jag saknar dig, sötnosen, och din ljuva stämma, all the lovely singing is gone så nu får man tuta på själv! Jag ska gå och lyssna på Emily McEwan i morgon kväll, det ska bli mysigt!!
Puss å kram för nu, älskling!
Din trötta kräftslurpande Mamsa :-))


Oj vad det är synd om mig,'
han värk i hela kroppen o ska dyka i sängen och kurer mig men var är hemhjälpen, betjänten och maiden som ska ta vid...????
Hon kanske kommer genom skorstenen, så här strax före jul...Hoppas det!!
Te o piller o ZZZZzzzZZZzzZzzZZZzzZzzZzz
Puss Mamsen



Hej goding,
sitter i vardagsrummet m Viktor o Thomas o V hjälper mig att sortera kanalerna på TV:n efter att vi hämtat hem alla nya kanaler.
Hur är läget m dig ida?
Jag är trött men mår bra, ser fram emot helgen, att va ledig o kanske plocka kantareller o gräva vid stugan, Thomas ska jobba men är ledig på sö. Då ska jag hjälpa till i Betel, har kyrkvecka, var där o städade idag.
Matilda har det härligt i Barcelona, 30 grader o kulimojsen på stan o stranden, härligt!
Må så gott och ät mycket morötter och dansa mycket hula hula!! :-))
Puss puss min älskling!
Mamsan,
Thomas o Viktor hälsar, dom kollar på fotboll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0