Kom på mig själv med att vara en ganska dålig bloggare!

Har inte uppdaterat på ganska länge, men jag har jobbat och bara inte hunnit!
Okej, en update!
Jobb jobb jobb och fint umgänge.
Fixade så jag är ledig 2 dagar denna vecka istället för 1 dag.
Behöver vila upp mina fötter en aning!
Börjar 05.45 på morgonen och slutar 13.00.... ganska hårt faktiskt.
Men men, det är ett bra jobb!

För övrigt har jag (ganska spontant) beställt en Iphone 4 som kommer inom kort, har också köpt mig en gymkort som ska användas när mina fötter inte ser ut som godzllas.
Ikväll blir det myskväll med Björn och imorgon är jag ledig så då ska "the big 4" ha en dag att ta igen lite förlorad tid.

Nu: Sängen!
Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0