It's like forgetting the words to your favorite song

Har nu kommit hem i vanlig tid (04.30) från Rebecka.
Vi konstaterade precis innan vi skiljdes åt att vi faktiskt har sett 4 filmer inom loppet av exakt 12 timmar idag.
Vilket inte var planerat alls.
Harry Potter var väldigt bra faktiskt! Några små missar här och där men i övrigt fantastiskt spännande och så!
En del skatt blev det, ett på ett hyfsat olämpligt ställe när Dobby dör och jag och Rebecka brister i skratt (pga en speciell händelse som inte kan nämnas här eftersom den kan vara ganska dum). Jag kunde inte sluta skratta och Becki fick säga till mig många gånger innan jag kunde tiga och titta.

En perfekt fredag.
Tack för den vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0