Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

Idag blir det vårdcentralen och förhoppningsvis ett par mediciner för att dämpa smärta osv.
Ingen skola för mig, eller det kan hända att jag åker till S-blocket om hela halspaketet tillåter.
Förövrigt är livet igång igen, skola, kärlek, vänner, familj och en hel del musik.
Åker till Åre på lördag efter att ha sjungit Svenska nationalsången på Behrn arena på EM för damer, hihi Maja ska sjunga Turkiska....hohoho!
Ska bli roligt!
Både nationalsången och Åre alltså :)
Har nya skidor som jag aldrig använt så det blir nog en hel del massa nice!
Nu ska jag röra mig.
Puss och Kräm


Kommentarer
Postat av: Pless

haha kräm

2010-03-22 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0