DU GAMLA DU FRIA

Efter en tid är jag nu tillbaka.
Jag tänkte att alla skulle få smälta mitt förra inlägg lite innan jag kom och förstörde processen som man ändå måste gå igenom när man ser bilden i inlägget nedan.
Hoppas det gav lite glädje till folket:)
Imorgon ska jag, Maja, Rebecka och Paulin sjunga varsin nationalsång på Behrn arena.

Jag-Svenska
Maja-Turkiska
Paulin-Irlänska
Rebecka-Engelska

Detta kommer bli en minst sagt intressant upplevelse, men också lärorik!
Hur som haver så åker jag direkt från arenan till Åre.
Åka lite skidor, bada lite, basta lite, äta god mat osv. Det ör mina planer för den kommande veckan vilket jag tycker låter otoligt nice om jag får säga det själv!

Nu blev det helt plötsligt en uppsats så jag ska tacka för mig och önska er en trevlig kväll!
Krämi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0