Buhu

Tjohejsan!
Har precis tvättat bort teatersminket från dagens föreställningar, sjukt skönt! Det sitter som smäck!
Tidig kväll idag, skönt det med!
Mina fötter och mina ben är totalt döda, de behöver vila och bada, precis som resten av kroppen.
Genrepet igår gick jättebra, fina ord och fin publik.
Dagens förestäningar spelades för skolor vilket resulterade i godis kastning från publiken till scenen (MOGET, verkligen) och de människorna skulle gå på gymnasiet. Man börjar ju undra haha.
Jaja, vi smälte det och gjorde det bästa av situationen, vi körde vårat race!
Andra föreställningen gick bra men jag var så sjukt ofokuserad under hela andra akten vilket inte var toppen, jag tror jag saknade min säng lite granna hohoo.
Publiken då var amazing mot den innan! Skönt att avsluta dagen så.
Imorgon blir det 07.45 på teatern och hem efter 00.00 , life is a bitch and then you die.
Nee, det är kul fast jobbigt :)
Nu ska ni slippa mig för ikväll, jag ska mysa med agnott framför bolibompa hohiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0