Släng bort det du har.

Hahaha, har glömt bort hur kul det kan vara att ha roliga vänner.
De kan liksom liva upp stämningen utan att ens vara närvarande.
Därför tänkte jag dela med mig av lite roliga bilder :)
Njut.

En vacker festbild från valborg hemma hos mig.


Studenten. Frimis antar jag. Hejhopp..


Maja Erik och Rebecka lyckas få till en charmig bild på nyår 09/10



Lyckan är som solen gyyyl? Paulin och Maja är vackra i Schweiz



När man bara vill skrattta tar man fram bilderna från Hönö 09!



En massa roliga saker hände haha


Du är sprudlande vacker min bästa vän! (OBS bilden är naturlig)


2009 års bästa bild. Snacka om att fånga ett moment. Helt underbar är den!



Detta får bli sista bilden, men ack den vackraste också.
Hoppas det inte bara är jag som skrattar åt dessa bilder.
Ni vet att ni är fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0