Man kan inte tänka på någon annan än sig själv.

Nej,  det är omöjligt.
Men ändå kämpar jag för att alla ska bli nöjda och glada.
Men får man något tillbaka?
Nej.
Jag ska bli en självisk person som inte planerar, inte frågar, inte bryr sig om att ens tänka på hur någon annan kanske känner.
Bara glida på en räkmacka genom mitt nya liv som student.

klockan är mycket och jag har snart varit uppe i 24 timmar. Så, nu ska jag kolla på Anastasia och kanske gråta lite eftersom det har blivit min nya hobby. Från att alltid vara glad till att känna sig ledsen konstant. Tack och HEJDÅ

(Cypern var toppen för er som undrar, ni ska få höra mer om det, bilder osv kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0