Sluta drömma om det ljuva livet, du kommer aldrig va med om det.

Ursäkta mitt trista sätt att skriva.
Men jag är slut, kaputt,m finito totale.
Kroppen gör ont och detta pga arbetets tunga lagar.
Idag har vi skrubbat, ja fyfan vad vi har skrubbat!
Tur att man har toppen arbetskamrater och Harry Potter 7 i öronen.
Detta gör att dagarna går ganska fort trots all smärta haha
Nej, så farligt är det faktiskt inte!
Bella och jag skrattar och Robin kollar på. Det är så det går till på jobbet.
Alla tycket att vi är efterblivna och skrattar åt oss när vi dansar/larvar oss/pratar snusk.
Livets höjdpunkt som arbetande kvinna måste nog vara helgen och imorgon inträder detta underbara veckoslut!
Det kanske blir en utgång, ja det tror jag att det blir.
Kul!
Ha en skön kväll!
Hejhoppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0