Real Group!

Ojojoj vilken resa!
Kryssningen var toppen. Förutom en massa kunskap och tips om sång och uttryck från masterclass med The Real Group så sjöng vi. Jag och maja sjöng ensamma med dem !! Inför alla! Vi och dem!! The real group + Jag och maja!!!!!!!! Det var en sån kick! Kommer kunna leva på detta länge, vilken upplevelse! Vi blev såklart bundis med Peder :D han svarade på as mycket och vi pratade friskt. Mamma var överlycklig !
Konserten de bjöd på var ju helt.. ah jag vet inte vad jag ska skriva. Man kan inte återberätta detta! En sån stor upplevelse. De är så sjukt duktiga och åhhhh! Kan inte beskriva!

Här kommer i alla fall massa bilder på ren glädje!

Maja och jag tog steget och sjöng med dem! Vi tog tjejernas mickar och drog av "alla talar med varandra" OJOJOJ!

Peder(allt i allo) och Anders(tenor/alt2)

Vi var så himla lyckliga!!

Andra Anders (bas, alltså MEGA bas!)

Jag sjunger glatt och friskt haha!

Herregud!

Efter framträdandet blev det stort kramkalas! Både jag och Maja var helt skakis efter!!!

De äger!

Mamma, jag och Matilda på Buffén. Folk kom fram och "hyllade" oss för vårat framträdande haha Vi blev kändisar på båten!

Det blev drinkar och dans när kvällen föll! Vi lyssnade även på Nanne Grönvall (: hon var cool, liten men cool!




Det var bilderna jag hann lägga in nu, ska nämligen sova för att gå upp till skolan imorgon!
Todi

Kommentarer
Postat av: BeaBus :)

=) kajsa, jag träffade inte dig så mycket idag..

Låg du med basen ;) ? :P

2010-01-12 @ 14:57:09
Postat av: Mandy

jag är inte det minsta avundsjuk, absolut inte...förstår inte varför det är en så stor grej...okej att dom är kända i kina men come on! själv ska man ju träffa robert pattinson.

2010-01-12 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0