Och fast vi båda vill, mer än någonting annat

Vi har blivit som dom
Som aldrig får bli
Som sitter tyst på nått café
ingen får ju se att han är gift och hon är fri

När jag går därifrån
Och du håller kvar
Så vet vi båda att det är såhär man mår
när man hemligheter har



Medans björn sover tungt sitter jag här ensam och myser till
Melissa Horn och favoritlåten New York.
Becki har åkt till stockholm och Amanda till L.A.
Och här sitter jag, helt själv. Sankar min fru och är sugen på poppisar.
Funderar på att ta en promenad, det är klarblå himmel och
sån där luft så när man andas in genom
näsan fryser snoret till is.
Det är det bästa vintervädret man kan tänka sig!
Men, björn måste vakna och jag måste plugga.
Ibland vill jag verkligen bara glömma alla måsten.
Men, det heter måsten av en anledning.
Så det är bara att ta kragen i hagen amigos!
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0