Ännu en Chessnight

Igår kväll var jag hemma hos Rebecka för att ta det lugnt och mysa.
Vi kollade lite på skavlarn och pratade, sedan hände det. Som så många gånger förr, Chess åkte på och tiden stannade för ungeför 3 timmar. Där satt vi, jag, Rebecka, Päron och var paffa efter varje scen medans Maria sov fint i soffan. Jag och rebecka gjorde våra egna scener där hon var Tommy och jag var Helene, ojojoj... vi är bra becki! hahaha
När andra akten nådde sitt slut blev det massa prat om vokens och musik i största allmänhet. Sen orkade inte Päronet vara uppe längre så han kastade in för kvällen. Varken jag eller Becki var trötta så det blev att gå ut i snön. Där stod vi och pratade i kylan säkert 1timma och 45 min . Fint prat om självkänsla och personlighet. Underbart.
Jag upptäckte efter ett tag att jag skulle upp för att ha musikallinjen hela dagen så jag knallade hemmåt och fick mig en underbar sömn!

Det var min fredagskväll.. Såååååå nu vet ni amigozzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0