All you can do is try to know who your friends are

Går prövade jag, Gustav och Rebecka studentmössor. Det var skönt för man kände sig lite närmare målet.
Alltså, målet med skolan ända sedan 1a klass har ju omedvetet varit studenten. Det var bara det att man trodde att man aldrig skulle komma dit, aldrig skulle blir så "stor". Men hör och häpna, det har vi.

Idag ska jag komma ihåg min första lektion för dagen, den underbara pianolektionen med Dan. Det är så himla svårt för det är verkligen något man prioriterar bort när man tänker vad man behöver göra. Sen kommer den där på Onsdagen klockan 10.50 och det känns bara som en fis i rymden att sitta en kvart och spela lite flummigt piano. Men men, det måste göras!

07.30 blev jag väckt imorse, på min fucking sovmorgon! Pappa frågade om jag skulle duscha för i så fall skulle de stänga av vattnet kl 8.00 på hela gatan eftersom grannens himla rör har gått sönder.
Ja, klart som fan att jag behövde duscha just idag... mmmm
Så där satt jag i badkaret och halvsov med balsam i håret innan 08.00 på min sovmorgon.
Det kändes piss. Life is a bitch!
Jag som hade sett fram emot denna morgon hela veckan.
Jaja, glömt.

Nu ska jag ta tag i mitt liv. Vi´ll gå på bio nu och inte vänta tills i eftermiddag. Men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0