Without any sense of strategies

Gårdagen var otroligt mysig, och dyr!
Vi gick till lilla örebro och drack en underbar drink och en lite mindre underbar (: sen var vi så sjukt hungriga så vi gick för att äta. Sen gick maja hem till Gustav och jag, fanny och malin fortsatte mot liquid och där satt vi och typ somnade när vi insåg att det inte höll längre. Jag och malin skänkte våran dricka till de som satt vid bordet brevid vårat och sen gick vi mot bussarna. Fanny cyklade hem och jag och malin tog varsin buss. Björn mötte mig och vi gick hem till honom. Blev en fin sönm måste jag säga :)

Idag var det mys på morgonen och sen var jag tvungen att åka hem.
Nu sitter jag här och ska kolla lite Grey´s  och städa mitt rum.
Senare blir det Vokens!
ha en fin dag!

Agnes prövade farfars glasögon igår. Sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Amanda

nämen vad söt bild :)

2009-10-04 @ 20:23:03
URL: http://ahalsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0