Plugg

Nu känns det verkligen som jag endast skriver om plugg och jag ber om ursäkt för det men det är det enda mitt liv kretsar kring just nu. Pojkvän vänner och plugg. Sitter just nu och förbereder en bokanalys inför imorgon som ska redovisas muntligt, eftersom vi har arbetat med 1700-talet så skulle vi såklart läsa en 1700-tals bok. På tisdag är det både Religionsprov och NK B prov så jag är ganska stressad.

Det var ett trevligt kalas idag för björns farmor i alla fall. Missade Vokens men de led nog inte av det :)

Tack för en händerlserik helg ni som bidragit till det!
och massa hjärtan till maja! MIN MAJA!

Kommentarer
Postat av: Späck

Eh Kajsa? Det var en bok av en 1800-talsförfattare vi skulle läsa ... Dr Jekyll & Mr Hyde är skriven 1886.

2009-10-12 @ 14:04:00
URL: http://rebeckabanck.blogspot.com
Postat av: Majsan

<3

2009-10-13 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0