Kör Kör!

Hej hopp!
Dagens äventyr har varit otroliga! Först komjag till skolan och då ställdes min lektion in så jag hade ett fint litet hål från 10-13, det var fin fint.. det blev mat och promenad för att fördriva tiden! Sen hade va ett otroligt långt Sblock som vi alla njöt av :) våra lärare är toppen måste jag bara säga (:
Senare blev det att ta tåget till Kumla för att hämta bil och sen blev det fortkörning in till stan för att hinna till vårat konsertrep, vilket vi inte gjorde. Såklart var vi tvungna att stanna i MCdrive:n. Vi åkte senare till Baronbackarna för att lämna en gitarr men OJ vilka kickar jag fickn under hela den resan. Paulin var nära på att köra in i en buss och vise versa. Sen la hon gasen i botten när vi skulle svänga så jag började asgarva och ville dö typ :D
Nu är jag hemma hos maja för att sova lite grann
Hon har två ashärliga slovener här, tummen upp!  Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0