It's a war!

Skrika skrika skrika. Nu börjar allt inför detta underbart roliga projekt tillsammans med Svenska kammarorkestern och Karro :) blir nog roligt tror jag allt! Men men idag skulle de tydligen sätta upp lappen med solisterna vilket jag hoppas kommer bli en lugn process. Förra året var det tvärt om, det var krig och hej&hå!  Det är bara att nöja sig med det man får göra, står man bara i kören så är ju det också roligt måste jag faktiskt säga. Det kommer fler tillfällen. Alltså min mening med detta är alltså att jag hoppas att alla kan vara nöjda med det dom får :) Går man estet så är det favorisering och det är bara att inse för oj vad vi har tjatat om det genom gymnasiet!
Så bra! slutdiskuterat om skrika :)
Biljetterna är släppta måste jag också skriva!:)


Jahaja jag har precis kommit hem (: dagen bestod endast av 2 prov och en sånglektion :)
Känns prima nu och en stor sten har lättat från mitt bröst!
Ska belöna mig själv med ett avsnitt av Grey´s frågan är bara vilken säsong man ska välja :/ blir svårt alltså!
Jaja ha en UNDERBAR dag nu allihopa!
Todi ♥
Måste bara säga att ibland känner man sig go och glad. Det gör jag nu ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0