En konstig dag

Jag minns inte ens vad som har hänt idag, jag har varit allt för tankspridd!
Just nu är det musikallinjen hit och vokens dit och erminsuppspel hit och läxor dit och massa annat,
jag har inget liv. Men men, jag tycker ju att det är roligt, vissa delar av det i alla fall!

Hade i alla fall en mysig fika med Björn och sen kom hela klassen inramlandes på Java och då blev det en massa tjejsnack och sånt mys.

Maja har tydligen svinis vilket betyder at jag inte kommer få se henne på ett tag. Skönt (är egentligen as ledsen för det men försöker spela cool)

Blir not en spruta imorgon. Känns läge och jag har hört att man kan gå till sjukhuset för att slippa stå på mässan i 2 timmar och bokstavligt talat frysa häcken av sig. Tänkte att det kanske är smart men vad vet jag ?

Har börjat fundera på min klädsel inför fredagens event. Tror det blir min fina nya klänning. Nu vet ni :)

Det var lite tankar och paranteser som faktiskt har varit viktiga idag. (förlåt för ett sjukt ointressant inlägg)

Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0