Livets människor!

Idag träffade jag Nora för första gången på länge!
Det var väldigt roligt och man blev lite glad i själen :)
Sen var det bara jag och Becki kvar för Nora drog till Linn och Maja till Tobias.
Becki var kanske inte på toppenhumör eftersom hon 1 timme innan hade smällt i sig en stor fet salamikorv som hon så glatt köpte på willys... fråga mig inte varför.
Men sedan började pratet som vanligt. Vid 21.30 skulle jag gå hem men det slutade med att jag gick hem 00.30.....
Vi kan helt enkelt inte sluta prata.
Vänner är livet!

Imorgonbitti beger jag mig till Trollis för att träffa Rebecca!
Åh vad kul det ska bli!

Jaja, nu ska jag ringa Björn sen hoppa i kojen :)

Hejhoppppi
Bild från Venedig 09 Björn jag och Becki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0