Alla sinnen, kropp och själ, måste du beröra.

Hemkommen från en rolig, jobbig och skrattretande tripp till Norge för att flyttstäda är jag nu hyfsat död. (själv förstår jag inte förra meningen men aja)
Jag och också hunnit med en vuxen middag på Efesos tillsammans med "vuxna" vänner!
Efter en halv flaska rödvin och ett antal centiliter Baylis fick vi oss en härlig tur hem av Bea!
Nu kör vi igen. OCH eftersom våra vänner ska spela på en "klubb" använder vi denna anledning till att dricka alkohol och äta onyttigheter (vilket för mig låter ganska roligt).
Men, kära vänner.
Nu ska jag ta tag i dagen och handla lite :)
Hejhoppp!

Kommentarer
Postat av: Beabus

:) kunde ju inte annat än le åt er :) ni var söta ni tre halvfulla tjejer som satt med i min bil :)

2010-10-04 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0