I guess it’s safe to say "We both could use this fire escape"



Jag har nu fått bekräftat att jag har sommarjobb och därav ett startkapital för Norge, vilket kan behövas!
Jag har också haft ett sjukt flummigt läxförhör som ingen hade pluggat på eller ens tänkt på att vi hade, men fint gick det i alla fall.
Jag har haft ont i magen, troligtvis pga stress som egentligen inte finns.(hur nu detta går till har jag ingen aning om)
Kikat runt på stan med Becki en otroligt kort stund.
Detta har nog ändå varit en bra dag än så länge!
Nu vankas plugg med min kära syster som kommit hem för eftermiddagen.
Ikväll ska jag nog kötta lite Grey's Anatomy för omväxlighetens skull (inte riktigt sant men okej).
Ska bli skönt med en kväll man kan göra vad som helst av!
Nu ska jag ner i böckerna :)
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0