Familjen föskylning stannar

Tant feber, Herr snor, Fru hosta och Fröken magont vill inte lämna mig ensam riktigt än utan har bestämt sig för att stanna ett tag till. Vilket är väldigt irriterande och jobbigt för det enda jag orkar är att ligga i sängen och äta fruktsallad. Livet är hårt.
Det kanske blir ännu en natt med hosta som gör så att lungorna nästan flyger ut i farten.


Folk har börjat ringa och fråga vad jag önskar mig i studentpresent också..
Jag har ingen aning.. vad ska man önska sig?
Kom gärna med lite tips!!


i nästa inlägg kommer nog massa bilder från resan.
Så förbered er på en bunt foton nu.

Kommentarer
Postat av: BeaBus :)

Önska dig en kanin:p.

hahaha! elller, nää kanske inte!

Men det önskar jag mig:) hihi:p

2010-05-19 @ 21:36:17
URL: http://barabarabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0