Ett tack skulle sitta fint!

Hejhopp!
Vill först tacka de få människor som på något sätt uttryckt någon uppskattning för fredagen.
Ni andra...ah..
Fick massor av skäll idag i alla fall för att det var jordnötter högt och lågt.
Trodde att jag hade försökt städa upp allt (eftersom det var fruktansvärt mycket nötter) men tydligen låg det massa i fönster, hyllor osv.
När man kommer hem till någon som bjuder på "fest" eller häng eller vad som helst så visar man väl en gnutta hyfs och sitter inte och KASTAR jordnötter hejvilt och skiter i att städa efter sig. Eller förresten.. Man kastar inte jordnötter eller chips runt omkring sig över huvud taget.
Jag menar inte att jag hade räknat med att det ska vara skinande rent när man har haft fest men jag är sjukt förvånad över hur lite folk tänker.

Tack alla ni som hälpte till i alla fall :)
Missförstå mig inte, jag hade jätteroligt på festen och är glad att jag bjöd dit folk, men jag vill bara att folk ska tänka på att kanske inte grisa ner med flit :) olyckor kan man ju inte göra så mycket åt annat än att torka upp eller något i den stilen :)
(Linn, detta inlägget är inte riktat mot dig och vinet haha så ha inte dåligt samvete!)

Detta kanske är as töntigt att skriva men jag blir lite putt på folk som inte visar uppskattning eller hyfs.

Låt oss ha nästa fest hos någon annan!
Puss och kräm

Kommentarer
Postat av: BeaBus :)

gillar ditt inlägg kajsa. nästan som om jag har läst det innan det publicerades^^ :p =)

2010-05-04 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0