You can change your mind, that's just the way it goes

Nu har jag varit hos farmor och farfar och pratat om 1800-talet, andra världskriget och framtiden. De kom med bra råd och allt jag funderat över de senaste dagarna. Farfar var såklart nyfiken på vad som händer i mina vänners liv också så han fick lite skvaller att leva på de kommande dagarna, Hohooohu!
Maja, han hälsade att du passar bra som singel hahahahahah!!!

Nu ska jag se mina efterlängtade Grey's avsnitt som jag aldrig såg igår eftersom jag var hemma hos becki och kollade på OC från kl. 16.30-02.00 och hade världens myskväll. Becki somnade men jag satt bänkad :D

Jaa, jag citerar Miley Cyrus i rubriken, lev med det.

Wellwell nu drar jag.

  • Todi

Kommentarer
Postat av: Desse

Miley<3

2010-02-23 @ 23:38:13
URL: http://desssiree.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0