Do it again, do it again

Jag har inte direkt varit på mitt bästa blogghumör de senaste dagarna utan legat i sängen och grinat till Grey's Anatomy medans jag knaprat massa naturläkemedel mot alla möjliga syndrom jag har som bygger upp en dunder-super-mega-kosmos-förkylning.

Jag hoppas att ni har haft roligare dagar än mig.

Någonting jag verklgen har brist på just nu är skratt och sällskap.
Jag skulle behöva skratta!!
I måndags var sist jag minns att jag skrattade. Det var när Matilda skulle prova sina nya färgade linser och helt plötsligt tappar hon en. Nedanför henne stod en kasse med en rutten blomma som vi såklart började gräva i för att återfinna den bruna linsen. Efter några kraffs i blomman börjar pappa skratta och utbrister "den sitter där" och pekar på spegeln. Och där satt den, mitt på den stora spegeln och vi började gapskratta alla tre.

Det var det roligaste jag har varit med om de senaste dagarna (:

Nu tänkte jag försöka med att lägga upp bilder och klipp från våran PA konsert för t.ex. Amanda som befinner sig i USA och tjatar om att få höra. Det är inga toppenklipp (från mammas digitalkamera) men det får duga sålänge!  http://www.youtube.com/watch?v=cSWpbSGwMx8



Våran asgrymma inlånade BEATBOXER Valle (Walle?!) som lyfte hela konserten! Helt klart (:



Snacka om lycka hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0