Spyor, skratt, kyla och ingen sömn på det, KUL!

Kvällen hos louise och på Strömpis blev väldigt intressant haha
Någon låg och spydde friskt på louises rum medans jag satt och asgarva i köket när de andra torkade spyor.
Det låter inte så roligt och det var det egentligen inte i stundens hetta men jag kunde inte göra annat än att skratta!
Hur som haver kom vi ifrån Strömpis vid 02.25 och då skulle vi ju självklart till BK för Sophie var så sugen. Problemet var bara att BK stänger typ 22.00 på vardagar så vi var ganska körda. Där blev vi ståendes allt för länge så tillslut ringde vi taxi och vipppis så var vi hemma :)
04.00 ungefär kom vi i säng, jag och Louise. 06.30 vaknar jag....????? Efter ett antal flaskor vatten somnade både jag och Lollo om men vaknade såklart 08.30 och då blev det fullt liv i stugan !
OJOJOJ vilken natt/morgon.

Måste också berätta om mitt skrattanfall på morgonen som varade i ca 20 min då jag låg i sängen och skrattade konstant och högt för mig själv medans Lollo låg och pratade i telefonen. Det var ju en bra start på en fin baksmälla gott folk :) Det är så man vill börja dagen varje dag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0