So I tightened my grip, my god I wont let you slip

Farsan var rolig, väldigt lame story men rolig :)
Jag och björn kom på att vi aldrig har varit på bio tillsammans förut (om man bortser från skolbio).
Hur som haver så har jag en hel del att fixa idag eftersom det är LOUISES födelsedag, hipphipp!!
Alla börjar fylla 19 nu och då känner man sig trots allt ganska liten..
Man vill ju faktiskt fylla 18 sen bara hoppa över 19 och fylla 20 istället :) Det vore underbart!!
Jag kanske inte får något sällskap på stan så jag ska möta mig stora skräck, att gå på stan själv.. Det visste ni inte va. Neeee vem kunde tro det?


Nu ska jag dra upp björnen ur sängen :)
todi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0