Lättad och besviken

OJojoj vilken lättnad!!!!
Hemtentan är efter lite mer än 1 år klar för inlämning.
Känns toppen och det ska inte firas med Rebecka och Maja på Liquid utan hemma i sängen med Grey's Anatomy.
Helst av allt skulle jag vilja fira det med Björnisen men eftersom jag var tvungen att skriva klart skiten idag så blev det inte riktigt så.
Åhh vilken lättnad!!!!!! Ni anar inte hur detta har tyngt mig det senaste året, bara att veta att man har det ligger och väntar hemma känns inte så kul. Men nu är det gjort och jag kan bajsa ut klumpen i magen som för någon månad sen fyllde 1 år :)

Förresten så kom det inget Grey's i fredags.
När jag satte på datorn kl. 9 på morgonen för att se det så hade det inte ens kommit, då hade jag sumpat en sovmorgon och som grädden på mosen får jag inte se det jag väntar på dagarna långa.
Men men, nästa vecka kanske?
Amanda, du kanske vet varför? Himla USA bo, jag saknar dig

Ha en toppenkväll people!
Såhär glad är jag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0