It's like forgetting the words to your favorite song

Vill bara säga tack till alla fantastiska människor som kom på våran projektarbeteskonsert. Vi blev hur häpna som helst när folk bara vällde in och det blev ca. 150 pers i publiken! Hur kul som helst och gissa om jag var nervös??!!!
Det gick väldigt bra att sjunga ch det känns så himla skönt att det är över. Dock gav vi allt igår och min underliggande förkylning valde såklart att krypa upp idag när man slappnar av.
Toppen eller hur!
Bilder från konserten kommer inom kort. Kanske att jag slänger upp ett litet klipp också för er som inte var där (: vi får se helt enkelt. Nu ska jag väcka björn och vårda min hans oh mina bihålor dagen lång.
Maja, vi ses på andra sidan förkylningen ♥

Kommentarer
Postat av: mandy

SLÄNG UPP ALLA KLIPP FÖR BÖVELEN! ELLER SKICKA PÅ HOTMAIL! nununununu!

2010-02-07 @ 01:51:33
URL: http://amandaeliasson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0