I don't recognize your doubt, Please say something, darling shout at me.

Efter en asvärd dag med mestadels slapp hemma hos maja gick jag hem och blev jag uppmött av Rebecka Banck då vi "stod och pratade lite" ute i det underbara tövädret. Klockan var då 23 någonting och mina planer var att se på urlingfinalen med min kära far. När jag smidig som man är lutar mig i nästan 90 grader för att se igenom en buske om det är släkt i huset inser att min kära familj inte är det minsta vakna följde jag med hem till familjen Banck för att skrika och peppa lite. Ojojoj vilken match säger jag bara... urlingfamiljen nr 1 förklarade hela tiden vad som hände och varför så den obildade curlingkajsa skulle kunna hänga med i matchen. Så i alla fall, efter 1 vindruveburk och 1 latte senare vann Sverige och vi skrek som galningar. Värd kväll. Kom hem runt 04.30 haha
Livet leker!


Idag kommer Rebecka och Maja hit och vi ska sola sen ska jag plugga hemtentan och ikväll blir det kanske middag hos Björns mamma :)

Ha det awesome nu män och kvinnor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0