How unfair to shut me out.

Jahapp, då var det tisdag på det underbara och välbehövliga sportlovet YOOOO!
Idag händer nog inte så mycket förutom att jag och Björnen ska på bio.
Det underbara vädret lockar faktiskt för nya äventyr.
Fick en plötslig lust att slänga mig i en av de 10384 snödrivor utanför fönstret..
Om man bara hade termisar..
Men men, det får bli en annan gång.. typ på Torsdag då jag och Rebecka har planerat att åka längdskidor (säg bara till om detär någon som är sugen på att hänga med ) DÅ ska jag slänga mig rejält i snön. De flesta fall kommer ju kanske inte vara helt frivilliga men vad sjutton, man lever bara en gång, varför inte leva lite farligt?:D

Underbar dag förövrigt. Nu tar jag en promenad!
So long suckers


Bilden fanns på Björns dator, fin.................Pax att vara den med bruten nacke typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0