All we ever do is say goodbye

Igår var jag matilda viktor och pappa på stand up, Tomas Pettersson och det var så himla roligt!!
När vi kom in så upptäckte vi att vi drog ner medelåldern en aning, jag tror jag var yngst där (HAHA).
Aja det var i alla fall fantasktiskt roligt!

Idag fyller Malin 19 år! Grattis vännen♥  Ska dit och baka tårta senare men först duscha och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll. Blir Frimis efter tårtaätningen!

Ringde vårldcentralen kl 07.25 och fick en teletid 08.50 så jag sussade vidare. SEN ringde det och jag har aldrig pratat med en drygare människa i hela mitt liv. Samtal:

Kvinna -Hej
Jag -Heeej??
Kvinna -Jaa, du hade sökt hjälp?
Jag -mmmm....
Kvinna ...Tyst
Kvinna -vad är det för fel då?
Jag -Jag tror jag blöder ur bihålorna...är det bra?
Kvinna -Alltså blod är inte så farligt som folk tror.. blablabla..
Jag -okej, men det gör ASONT!
Kvinna -okej.... hm... vänta tills på måndag och ring om det inte blir bättre.
Jag -okej tack så mycket!
Kvinna -HEJDÅ

Där blev jag allt snopen när hon slängde på i örat på mig..
Trevlig dam det där!!

Med denna start på dagen får ni en retardbild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0