funny funny day........

Jahapp!
Idag har jag varit på Lek och Buslandet i 3 timmar tillsammans med min 4åriga lillasyster och min 21åriga storasyster, och jag måste säga att det vad 3 gånger jobbigare än att jobba ett dubbelpass, sluta 02.30 och börja 08.00 dagen efter!!
Helt sjukt!
Jag ålade mig igenom alla labyrinter och nät som fanns.
Försökte hänga på den lilla som har energi som räcker till 18 zebror.
Kommer ha träningsvärk imorgon säger jag bara.
Och som grädde på kakan gick jag till jobbet direkt efter HA!
Nu är jag i alla fall i sängen och mina fötter värker.

Imorgon händer nog inte så mycket.
O helga natt som man måste kolla på eftersom Björn är med och sjunger. Men annars är jag bara sugen på att dricka rött och käka ost typ.
Hahaha jag tänkte precis för mig själv "Hmm undra om fredagens Skavlan finns på SvtPlay"
Dricka rödvin äta ost och kex framför Skavlan är kanske en aning pensionärsvarning.
(På spåret? finns det också på SvtPlay???? missade det med)

Jaja, nog om det.
Nu blir de lite avsnitt från veckans alla serier!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0