Sista dagen hemma!

Igår hade jag och maja en lite hejdågrillkväll hemma hos henne.
Det var mycket mysigt och trevligt!
Tack floket!

Idag har jag och Björn varit på Brunch hos mamma med syskonen, mamma och Thomas.
Mycket gott och mysigt!
Sen packade jag och blev fruktansvärt irriterad på alla som tjatar om vad jag ska ha med mig och inte.
Sen åkte vi hem till pappa och startade den stora filmförberedelsen :)
Den håller på än nu när jag är hemma hos becki !
Datorn fick följa med för att jag ska kunna få in så mycket filmer som möjligt innan imorgon.
kl 09.00 bär det av!
Jag är nervös, spänd, ledsen, glad och pirrig på samma gång.
Mycket blandade känslor alltså! :D

Ha en toppenkväll vänner, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0