Can't find my way home anymore

Hejhopp!
Idag har Kajsa Elgesson och Maja Eliasson fixat norska konton och kontantkort så vi ska kunna ringa billigt hem till sverige!
Det var skönt att få det fixat!

Har precis kommit hem från en stressig kväll på jobbet.
Mina fötter gör lite ont men annars mår jag bra, tröttheten finna, det kan jag lova!
Men imorgon ska man på't igen. Jobba 8.30-16.00 och sen är jag fri på måndag. Känna gött eftersom det ska bli fint väder :)

Det här med norskan också.. Ja det var svårare än jag trodde.
En del pratar så man förstår men vissa får man bara nicka och le åt, sen gå sin väg haha

Jaja, Hej mamma, om du läser det här så saknar jag dig! Men jag sover gott eftersom sängarna är UNDERBARA här på hesla :)

Pushopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0