you'd be a bitch because you can

Hey ho!
I morse var jag så himla trött. Jag brukar annars vara rätt så pigg på att gå upp men gud vilken seg morgon detta var! Dagen likaså!
Naturkunskap B i 3 timmar och sen Religion, vilket brukar vara roligt men idag föll det verkligen inte mig i smaken. Mitt humör har varit på botten och orken att vara trevlig finns verkligen inte. Känns som en sån här dag man bara vill vara hemma, krypa ner under ett varmt täcke, kolla på Grey´s och grina av sig all trötthet och ilska och känna sig allmänt sorglig för stunden. Tycka lite synd om sig själv med en kopp te och lite poppisar. Jag vill bli tvingad att inse att jag måste göra något med dagen förutom att ligga i sängen.
Men nej, inte idag inte! För att ikväll är det musikallinjen som gäller. Inte för att det är något negativt med det utan det är mer jag som inte känner någon lust till någonting just nu.
Sången med Katarina var rolig i alla fall. Ett stort + för dagen och humöret!

Nu ska jag öva lite på pianoläxan och sen kolla igenom lite andra noter såsom vokens WWS och sångläxa.
Jag ska ha en fortsatt underbart deppig dag.
Hoppas på en bra dag för er!


Kommentarer
Postat av: moa

Låter bra med rapporten. Jag hinner nog inte skriva något i helgen, ska till farmor o farfar då, men vi fixar det på lektionen ;) pussis

2009-09-29 @ 16:33:52
URL: http://terneskoog.blogg.se/
Postat av: lizzy

underbar bild på löven och ditt smile!

tagen med d40n?

PUSS

2009-09-29 @ 19:41:54
URL: http://lisaneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0