You roll out of bed and down on your knees, And for a moment you can hardly breathe

Jag har sovmorgon till 11 idag och när vaknar jag ? JO 07.30! så himla typiskt! men men nu har jag i alla fall tid att blogga (:

Längtar tills på torsdag när alla prov är gjorda. Förlåt om jag bara tjatar om skolan hela tiden men detta gör mig spyfärdig! Ikväll är det musikallinjen i alla fall :) det blir kul kul! Justja, Torsdag var det ja, då ska jag utnyttja mitt tillgodo kort jag fick på min 18års dag av min kära syster. Jag ska få massage av hennes kompis som är utbildad massör och sedan bli bjuden på middag hos matilda! Underbart slut på veckan måste jag säga! Är ledig på fredag så jag ser verkligen fram emot det. Min rygg behöver knådas lite :D

Nu ska jag dra mig själv bort från datorn och börja läsa lite om Politisk ekonomi. Låter kul jag vet .... ha!
Hoppas ni har en toppendag allihop!
Puss Todi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0