This voice, Is it calling?

Hej!
Efter skolan åkte jag upp på stan oh mötte björn. Vi gik till Java(Örebros bästa café) och fikade, pratade och hade det mysigt (: 
Nu ska jag skriva min projektplan och senare kolla på Anastasia(Min absoluta favoritfilm för de som inte vet det).  Det blir poppisar och varmt täcke ikävll i alla fall! Nu ska jag koka lite Te och göra det jag ska.
Ha en underbar kväll !

Dagens låtar är helt klart
Ane Brun - The fall

Ane Brun - Rubber & soul
Ane Brun - Lift me

Jag älskar hennes röst! Så sjukt originell, den faller mig i smaken så att säga :)
Ägna en stund åt dess tre låtar!


Kommentarer
Postat av: Louise Waerner

Tror dom flesta vet att det är din favoritfilm vid det här laget, du lånade den av mig när vi typ var 11, har jag fått tillbaka den? NEJ !

2009-09-30 @ 17:16:43
URL: http://louisewaer.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh, Ane Brun min favorit! Och Anastasia! Inte bara jag som har bra smak, haha!

2009-11-23 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0