Kära Fredag!

Fredagarna är de absolut bästa dagarna! inte bara för att det blir helg utan jag har bara en lektion, Projektarbete. Detta innebär att vi är lediga nästan varje fredag beroende på om vi har möte med handledare eller ej. En extra helgdag behövs i 3an måste jag säga!

Jahapp, vad händer idag?
Jo jag ska cykla till skolan snart, har projektarbete 10.20-12.00.. sjukt värt. Efter det blir det nog After School med lite folk, det blir säkert roligt :) Sen blir det hem och mysa med bästa Björn! Laga god mat, Kolla på någon rolig film typ (:  Är själv till Onsdag för mamma åkte till Italien för andra gången på 2 månader vilket ä lite väl.. mVälj ett annat land? På tal om Italien så saknar jag Vokens i Venedig!!!


Men nu ska jag ta och göra mig i ordning för skola!
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0