It's not you, it's me.

Jag tog på mig skorna och gick ut och sprang i morse. Tro det eller ej men det gick faktiskt bra!
Nu kollar jag på Grey's och gör Citronlunden saken tills imorgon.
Vi såg aldrig REC igår.. vi kom hem till maja vid kanske 23.45 sen satt vi och pratade med amanda och sen var det dags för film men både jag och amanda vägrade att se REC så det blev Hannah Montana the movie vilket gjorde att jag vågade cykla hem vid 02.30. Var tvungen att kolla igenom hela lägenheten inna jag kunde sova för tidigare när jag och maja skulle till henne så mötte vi familjen addams i trappuppgången. Jag fick lite tankar om att de kanske hade tagit sig in i min lägenhet och satt sig i garderoben eller lagt sig i badkaret eller nåt, men de var inte här så jag fick en fin sömn :)
Ikävll är det vokens. Jag saknar Venedig
Todi


Kommentarer
Postat av: Stina

Hur mår du då? :)

2009-09-13 @ 15:29:24
URL: http://stinabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0