If I tell a joke, you've probably heard it before

Gårdagen var toppen!
Först Kulturskolan och sjunga lite sen hem till matilda(:
Jag fick massage och det var så otroligt skönt måste jag säga! Efter det gjorde va Tacos och mös framföra tv:n till Idol :) När vi båda nästan somnade skulle jag åka hem, men först skulle jag åka förbi maja och säga hej. Det slutade med att vi kollade på The hunting in connecticut emn vi vågade inte ens se 45 minuter så vi bytte till Kalle och chokladfabriken. Va hann väl se typ halva innan jag kände att det var läge att röra på sig hemåt.
Kvällen var i alla fall underbar!

Idag har vi studiedag men vi ska träffas med projektarbetet och sjunga lite.
Det kommer bli toppen.
Sen i eftermiddag ska jag hem till farmor på Middag och sen får vi se vart det bär.
Ha en toppen dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0