I just love kickass days!





Jag saknar Hönö som bara den! Jag kanske ska förklara bilderna en aning (:

Vi bodde 8 st i ett hus varav 6 tjejer. Killarna Alexander och David var inte så aktiva på disk- och plockfronten eller rättare sagt inte aktiva alls så det klagades en hel del på dessa små oskyldiga pojkar under natten till fredagen. Vi gick och la oss kl 05.00 och trodde vi skulle få en härlig sömn till kanske ett på dagen morgonen därpå. Men icke sa nicke David och Alex hade INTE gått och lagt sig utan de hade ställt till med en HEJDUNDRANDE frulle! så kl 07.00 väcktes alla 6 tjejer av skrik och ståhej.Jag var så sjukt trött för vi hade ju bara sovit 2 timmar så Min första tanke var: AH VISST! SURE ATT DE HAR GJORT FRUKOST. men när vi väl pallade oss ut för att kolla hittade vi den mest underbara frukost man kan tänka sig göras i ett ganska dåligt utrustat kök av två otroligt trötta killar. Smöret var utskuret som ett hjärta precis som de vackra små makorna.De hade varit ute och plockat alla blommor som låg på bordet, plockat bär och gjort iordning kaffe+te! Det fanns allt man kunde önska till frukost! Så david gjorde sedan ett diskschema som skulle underlätta för resten av vistelsen :D

Bästa citatet:
ALEX säger "vadå heter det hönö?? jag har hela tiden trott att vi skulle till HÖNA!"

Jag saknar detta . Inga större krav och en underbar och lätt stämning med toppenvänner för den delen!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Jag mår jättebra!

Tack så mycket!

2009-09-15 @ 20:03:00
URL: http://stinabelle.blogg.se/
Postat av: FEBB

ja jag vet! så himla bra, och ååh DUMMA monki. men snart kmr det nog överallt i sverige ;P

2009-09-15 @ 21:22:48
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0