Dagens kommentar i fet stil.

Dagen har verit ganska händelselös om jag ska vara ärlig. Inte gjort någontong alls. Pratat lite med Lars(björns pappa) Ätit lite lunch bara haft en allmänt slapp dag framför tv:n typ. Hos björn förståss. haha
Sen var det Vokensrep och det gick väl bra, vi köttade 3strukna e och mös till det rikrigt rejält! Jag störde större delen av repet eftersom jag var hyfsat fnissig. Men sånt är livet. Sen åkte vi hem och stannade på WILLYS där jag kläckte ur mig dagens kommentar "jag har inte ätit någon kvällsmat i morse" vi garvade lite och sen vare kassan som gällde. Becki drog hem till sig och jag och maja åkte till henne för att göra något utan värde. Det slutade med att vi kollade på en film som gick på tv och skrattade en aning (:
Jag levererade de sista avsnitten på säsong 5, Grey´s Anatomy till amanda i samma veva och hon grinade som bara den när jag kom upp för att se hur långt hon var gången ;) .
Alltså, inte så jätte speciell dag men minnesvärd (:


Snyggare bilder finns på oss två men varför inte bidra med något att skratta åt? (:
Ha en god natt nu!
TODI




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0