SkRiKa

SkRiKa vecka på g nu. Folk frågar om jag är taggad och då är svaret Nej, men jag kommer att bli i veckan!
Det kommer säkert bli jättebra eftersom vi har skitbra musiker från både Risbergska och Karolinska och inte tala om orkestern :) Blit nog grymt och biljetter finns att köpa till Lördagens konserter.

Kom precis hem från vokens och är ganska sliten i rösten så nu ska jag käka lite och sen gå en promenad med Maja och Rebecka.

Reflektion av dagen:
Skönt att ha städat rummet grundligt. Nu återstår bara uppsättnign av hyllor och tavlor (efter 8 år)
Kul att sjung med vokens för idag lät det riktigt bra och julstämningen början smyga sig på.
Religionsuppgiften borde vara klar vid detta lagen men nej, jag orkade inte plugga.
Livet leket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0