KAOS!

Dagen har varit så sjukt oklar! efter lunch kände jag och paulin att vi ville sova så vi letade upp en sal (som blev F1) och satte ihop de underbara stolarna och sov i en timma tills Patric kom in och tände lampan för han skulle ha lektion, då blev jag lite purken. Det var skönt som bara den att få ligga och vara ostörd!

Sen var det 3 timmars Sblock som gällde och vi "tittade" på en film om 1800-talet och industriella revolutionen. Jag tror det var 4 st som faktiskt tittade och inte låg och dregglade på bänken och sov som oss andra. Sen! Sen när vi äntligen har vaknat till lite och ska prata om filmen så välter Linn (smidig som hon är) sin stol och hamnar på golvet. Alla rister ut i skratt och såklart så kunde inte jag sluta skratta vilket ledde till att vi fick avsluta lektionen och bussa hem!

Hahaha alltså, resultatet av min trötthet ledde till kaos idag. Förlåt mina vänner!


Nu ska jag plugga!
Puss♥


Kommentarer
Postat av: mandy

haha ååh du är så himla go gumman! älskar bilden:D

2009-11-24 @ 15:56:01
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0