Jag saknar småbarnen här hemma!

Nu känns allt lugnt, jag har förberett vad jag ska prata om på Nationella och sen skrivit ett PM om det som jag ska lämna in imorgon. Så nu kan jag sova med gott samvete!
Det ska bli så skönt att sova.. vila sig lite för att imorgon gå upp med tanken "åhh vad det ska bli skönt att sova på S-blocks bänken".

Vokenskonserten gick bra trots att min röst svikit mig :(
Den mår inte alls bra och behöver nog vila ett tag för att återhämta sig och återfå sin vanliga stämma på trestrukna bokstäver av alla slag.. mm precis :)

Men men nu ska jag och min sambo och bästa vän, Maja gå och sova!
Todiloo!

Jag saknar mina små sötnosar som just nu är på Gran Canaria :(
Detta är Jag och Agnes när hos var precis nyfödd, älsklingen!



Kommentarer
Postat av: evelajna

Där hade du feta tuttar som du och jag gungade med när vi skulle sova hahahha

2009-11-05 @ 22:37:46
URL: http://evaleena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0