I'm a good girl !

Morgonen har varit skön. Gick inte upp förns 09.30 vilket var otroligt skönt!
Jag ska äta lite nu och sen bär det av till skolan för att hålla mitt skitdåliga tal i Svenska B nationella.
Men men sånt är livet. Man kan inte ligga på topp hela tiden, haha inte för att jag gör det ofta men aja..
Ha en asbra dag!
I eftermiddag ska jag och bjrn mysplugga, vilket ska bli riktigt härligt. Ingenting planerat annars.
Puss!♥


Ni får en lite uppmuntrande bild efter mitt otoligt tråkiga inlägg.. Förlåt!


Kommentarer
Postat av: Melina

Va söt du är på bilden :)

det gick säkert skitbra på nationella!!!

be positive ;)

2009-11-09 @ 21:05:09
Postat av: Matilda

Du är så duktig sis <3 :)

2009-11-10 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0