18års fest och Kändisfest

Detta har hänt: Jag har haft vokens konsert, varit på Melinas 18års fest, dansat bosnisk dans, haft as kul, åkt på kändisfest tillsammans med min syster Magdalena Graaf, Victoria Beckham, Carl-Jan Granqvist och hon Perry :)... (Fäny har varit sjukt spontan!), Dansat med massa fulla studenter, blivit kallad 20åring, haft otroligt trevligt sällskap, blivit bortpreoriterad, blivit ledsen och arg, fått skjuts hem av en go mamma.

Detta var min kväll i stora drag, så nu vet ni!
Hoppas att Melina hade det asbra på krogen också!

Nu blir det sängen.
Ett stort tack till mina underbara vänner som gjorde min kväll till veckans bästa!♥

Är det party eller är det party?




Kommentarer
Postat av: Melly

haha Tack för att du kom!! Det var jätteroligt (:

:**

2009-11-29 @ 02:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0