LÄS OCH NJUT AV HELGENS GODSAKER!

Fredagens party var minst sagt Party Party!
5 tequila shottisar blev till 12 och en hel del roliga kommentarer. Senare flög vi vidare till Satin, med fina kisspauser och en underbar tupplur i en portingång i väntan på att få lite vänner. Väl framme på Satin(1 timma senare) röjde vi tills alla mådde skit, då blev det lite mat som grädden på moset!

Dagen efter, alltså Lördag, var det vokenskonsert som gällde, vilket inte var det bästa framförandet av de så underbara julsångerna, Nej. Utan alla som hade befunnit sig i alla fall någonstans i närheten av Rebecka Bancks hus under fredagskvällen var halvt döda och sjukt bakis.
Vi sjönk därför på varenda låt (även om vi hade pianokomp till). Detta var nog vårat näst sämsta framträdande med Vokens under min tid. (Sämst var på slottet förra året, den första konserten med helt ny kör=katastrof)

Söndagen blev till att ligga i soffan till kl 16.00 för att återhämta sig från helgens härligheter. Då tog det fyr i baken så jag och Rebecka gick och handlade inför vårat julbak. Jag gjorde knäck och Rebecka bakade pepparkakor.. Paulin och Maja tittade på (:

När man luktat på den sura strumpan så måste jag ändå säga att helgen har varit helt fantastisk!
Tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0